vrijdag 2 mei 2014

Eerste blogbericht

Hee lieve lezers! Dit is mijn eerste blogbericht. (Ik ben echt super proud! Hihi.) 
Ik heb lang moeten zoeken hoe alles werkte en zo, maar ik heb het eindelijk gevonden! Nu kan ik beginnen met bloggen. Ik heb hupt gekregen van Deveney, ze is al een ervaren blogger!  Ze beheerd nu ook samen met mij deze blog. Wie is Deveney? Dat moet je zelf maar uitvinden ;-). Ik geef jullie enkel haar blog:


Ook heb ik nog wat geshopt, klik op lees meer om te lezen wat dat was.



Ik ben vandaag gaan shoppen met een vriendin. Nu vragen jullie jullie zeker af wat ik gekocht heb?
Nou, dat ga ik eens vertellen! Ik heb een shirtje uit American Today (22,95 euro) gekocht. het is een gewone witte T-shirt met daarom in zwarte letters, waarin die letters een printje staat: 'Brooklyn NY Bridge'.
Ook heb ik nog een donker grijze shirt (4 euro, het was korting!!!) van New Look aangeschaft! Hij heeft lange mouwen en een zakje aan de rechterkant. Ik kon het echt niet laten om ook een (light diffusing compact) foundation van de HEMA mee te nemen.. Hij kostte me 13 euro. Hij is heel zacht en fijn. Ondanks dat hij zo duur is, doe je er ook echt heel lang mee! Hij blijft ook echt goed zitten, zelfs de hele dag door. Hij heeft zo'n crèmige textuur. Er bevind zich in deze foundation ook vitamine E en beschermingsfactor SPF15. Hij kan zowel vochtig als droog worden aangebracht. persoonlijk vind ik droog het beste, maar dat moet je voor jezelf weten. ;-) Hij is echt heel dekkend! Ik heb ook enkele fotootjes genomen. 
Er zit een watje bij, dat is voor als je 'm vochtig gebruikt. Wat ik ook heel handig vind is dat er een slotje op zit, en een spiegel! Je kan hem dus gewoon in je tas meenemen, en opbrengen wanneer je wilt! Handig, toch?! Ik hoop dat jullie de foundation zeker ook eens zullen uittesten! Liefs,
Ursula.


3 opmerkingen:

  1. Leuk, maar ik snap niet wat die 1e foto daar random doet, xD.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hejj

    Leuke blog!
    Je kunt goed dingen omschrijven en dingen vertellen.
    Alleen jammer dat er weinig is om te bekijken.
    Je moet zeker nu meer posten zodat we (ik) meer kunnen bekijken.

    Liefs,Imane

    BeantwoordenVerwijderen